• Zwalczanie nieuczciwych praktyk handlowych...

106.67
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 8.99
Paczkomaty InPost 11.67
Poczta Polska 12.5
Kurier 16.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788382864342

Zamówienie telefoniczne: 660418688

Zostaw telefon

W monografii przeanalizowano m.in. następujące zagadnienia:

- pojęcie i specyfikę nieuczciwych praktyk handlowych między przedsiębiorcami,

- rodzaje przepisów prawnych zakazujących np. klauzula generalna, czarna lista,

- reklamę wprowadzającą w błąd i reklamę porównawczą,

- tajemnicę przedsiębiorstwa,

- opóźnienia w płatnościach,

- relacje wertykalne między przedsiębiorstwami,

- podobieństwa i różnice w ochronie relacji B2C i B2B,

- wnioski w zakresie przyszłości modelu zwalczania nieuczciwych praktyk handlowych między przedsiębiorstwami.

Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków, w tym sędziów, adwokatów i radców prawnych. Zainteresuje też właścicieli firm prowadzących działalność w Polsce i za granicą.

Autorka starannie prowadzi czytelnika przez odpowiednią grupę przepisów, dokonując ich analizy, wyciągając wnioski. Lektura wielce pomocna dla oceny funkcjonowania tak unijnego, jak i krajowego rynku! (...) Recenzowane opracowanie nie ma żadnego odpowiednika na rynku krajowym, stanowiąc cenne jego uzupełnienie.

Prof. dr hab. Ewa Nowińska

Autor Monika Namysłowska
Rok wydania 2022
Oprawa twarda
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 704
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci