
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Wychowanie fizyczne w klasach 1-3 szkoły...


Symbol:
53.55
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 8.99 |
Dostępność |
Duża dostępność
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788381800617 |
EAN | 9788381800617 |
Zamówienie telefoniczne: 660418688
Zostaw telefon |
Uczestnictwo w aktywności fizycznej wynika z odczuwanych potrzeb człowieka
i jest swoistym antidotum na negatywne skutki rozwoju cywilizacji. Problem
uwarunkowań społecznych rozwoju somatycznego i motorycznego dzieci budzi coraz
większe zainteresowanie instytucji edukacyjnych i naukowców zajmujących się
kulturą fizyczną. Prawidłowy stan zdrowia dzieci w wieku szkolnym oraz ich
zachowania prozdrowotne stanowią podstawową wartość w tej grupie społeczności.
To od nich w dużej mierze będzie zależeć w przyszłości kreowanie zdrowego stylu
życia i edukacja zdrowotna. W takim ujęciu problem zdrowia i zachowań
prozdrowotnych ma wymiar społeczny. Zdaniem dr Anny Niteckiej-Walerych poprawę
zdrowia przez zwiększenie aktywności fizycznej zauważa się w wielu krajach,
natomiast wyniki badań w Polsce świadczą o spadku uczestnictwa młodzieży w
różnych formach aktywności fizycznej. Nieodpowiednie nawyki żywieniowe, niska
jakość snu, zbyt niski poziom aktywności fizycznej są jednymi z czynników
wpływających negatywnie na stan psychofizyczny dzieci. Zdrowotna kultura
fizyczna w coraz to większym stopniu staje się jednym z podstawowych czynników
zdrowego stylu życia. Badania naukowe ostatniego dziesięciolecia i
do-świadczenie praktyczne przekonująco świadczą o tym, że istnieje duże
zapotrzebowanie na doskonalenie różnych form aktywności fizycznej i środków
stosowanych w ramach obligatoryjnych zajęć wychowania fizycznego, ze szczególnym
uwzględnieniem dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Przykładem takiego opracowania
jest właśnie publikacja Wychowanie fizyczne w klasach 13 szkoły
podstawowej.
- prof. dr hab. Stanisław Sawczyn, Katedra Sportu
Powszechnego Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w
Gdańsku
i jest swoistym antidotum na negatywne skutki rozwoju cywilizacji. Problem
uwarunkowań społecznych rozwoju somatycznego i motorycznego dzieci budzi coraz
większe zainteresowanie instytucji edukacyjnych i naukowców zajmujących się
kulturą fizyczną. Prawidłowy stan zdrowia dzieci w wieku szkolnym oraz ich
zachowania prozdrowotne stanowią podstawową wartość w tej grupie społeczności.
To od nich w dużej mierze będzie zależeć w przyszłości kreowanie zdrowego stylu
życia i edukacja zdrowotna. W takim ujęciu problem zdrowia i zachowań
prozdrowotnych ma wymiar społeczny. Zdaniem dr Anny Niteckiej-Walerych poprawę
zdrowia przez zwiększenie aktywności fizycznej zauważa się w wielu krajach,
natomiast wyniki badań w Polsce świadczą o spadku uczestnictwa młodzieży w
różnych formach aktywności fizycznej. Nieodpowiednie nawyki żywieniowe, niska
jakość snu, zbyt niski poziom aktywności fizycznej są jednymi z czynników
wpływających negatywnie na stan psychofizyczny dzieci. Zdrowotna kultura
fizyczna w coraz to większym stopniu staje się jednym z podstawowych czynników
zdrowego stylu życia. Badania naukowe ostatniego dziesięciolecia i
do-świadczenie praktyczne przekonująco świadczą o tym, że istnieje duże
zapotrzebowanie na doskonalenie różnych form aktywności fizycznej i środków
stosowanych w ramach obligatoryjnych zajęć wychowania fizycznego, ze szczególnym
uwzględnieniem dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Przykładem takiego opracowania
jest właśnie publikacja Wychowanie fizyczne w klasach 13 szkoły
podstawowej.
- prof. dr hab. Stanisław Sawczyn, Katedra Sportu
Powszechnego Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w
Gdańsku
Autor | Anna Nitecka-Walerych |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | broszurowa |
Wydawnictwo | Adam Marszałek |
Stron | 352 |
- Producenci