
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Polski new look


Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 8.99 |
Dostępność |
Duża dostępność
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788367510080 |
EAN | 9788367510080 |
Zamówienie telefoniczne: 660418688
Zostaw telefon |
To pozycja, którą każdy miłośnik designu i kolekcjoner ceramiki powinien mieć!
Design przełomu dekad lat 50. i 60. XX wieku reklamowano często jako "new look". Ten wpadający w ucho zwrot stał się hasłem wywoławczym debiutanckiej kolekcji Christiana Diora, do Polski zaś nowe trendy dotarły na krótko przed polityczną "odwilżą" 1956 roku. Niezwykłą rolę w propagowaniu "nowoczesności" i pojęcia "dobrego wzoru" odegrał założony przez Wandę Telakowską Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Ceramiczny design lat 50. i 60. w Polsce to jednak nie tylko projekty powstające w pracowniach Zakładu Ceramiki i Szkła IWP - to ciekawa i dotąd rzadko prezentowana oferta polskich wytwórni porcelany, porcelitu i fajansu.
Autor | Barbara Banaś, Anna Pol |
Rok wydania | 2022 |
Oprawa | zintegrowana |
Wydawnictwo | Marginesy |
Stron | 360 |
- Producenci