
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na..


Symbol:
53.20
Opinie | |
Cena przesyłki | 8.99 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788320824841 |
EAN | 9788320824841 |
Zamówienie telefoniczne: 660418688
Zostaw telefon |
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia zarówno jako naukowiec, jak i praktyk doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.
Autorka
Autorka
Autor | Monika Ratajczyk |
Rok wydania | 2022 |
Oprawa | broszurowa |
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Stron | 368 |
- Producenci