• Moda na gotowanie

57.73
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 8.99
Paczkomaty InPost 11.67
Poczta Polska 12.5
Kurier 16.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788365697707

Zamówienie telefoniczne: 660418688

Zostaw telefon
Obecnie bogate społeczeństwa późnokapitalistycznego, ponowoczesnego Zachodu stają wobec sytuacji nadmiaru ogólnodostępnych produktów spożywczych, a co równie istotne nadmiaru form ich konsumpcji. Preferencje co do samych produktów, jak też sposobów ich przygotowania i spożywania, w nieporównywalnie większym stopniu są dziś efektem panujących mód, ideologii, przewartościowań religijnych czy światopoglądowych, jakim poddają się jednostki (bądź są im poddawane) w ramach swojego życia.
W upowszechnianiu tych kulturowych wzorów (stylów życia), filozofii odżywiania się, konkretnych produktów i potraw pierwszoplanową rolę odgrywają media. Główny temat niniejszego opracowania stanowi zatem nie tyle jedzenie ani nawet zwyczaje żywieniowe, ale ich medialny wizerunek i oprawa. Uznaliśmy, że takie właśnie przemieszane, nieortodoksyjne spojrzenie na kulturę poprzez jej medialny obraz daje szansę poszerzenia obszarów badawczych antropologii kulturowej, medioznawstwa czy socjologii, skorzystania z innego rodzaju źródeł czy zestawu narzędzi interpretacyjnych.
Autor praca zbiorowa
Rok wydania 2019
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Wydawnictwo Silva Rerum
Stron 330
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci