• Ilustrowane prawo reklamy w.4

58.54
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 8.99
Paczkomaty InPost 11.67
Poczta Polska 12.5
Kurier 16.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788382236750

Zamówienie telefoniczne: 660418688

Zostaw telefon
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
Autor Katarzyna Grzybczyk
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 516
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci