
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej


Symbol:
58.54
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 8.99 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788381601559 |
EAN | 9788381601559 |
Zamówienie telefoniczne: 660418688
Zostaw telefon |
Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin, Andy Warhol to tylko niektóre z ikon popkultury wybrane przez autorkę w celu pokazania, jak regulacje prawne ? czasem sprytnie zinterpretowane ? przyczyniły się do wykreowania koncernów, wytwórni, przedsiębiorstw, nazwisk, postaci czy symboli.
Książka zawiera bogato ilustrowane opisy najciekawszych spraw sądowych, sporów oraz zjawisk społecznych związanych z ochroną dóbr niematerialnych w obszarze kultury popularnej. Z lektury czytelnik dowie się m.in. dlaczego Myszka Miki może być chroniona wiecznie.
Publikacja pokazuje też kwestie wykorzystywania ikon popkultury poza pierwotnym obszarem ich istnienia, gdzie stają się pożądanym atrybutem działalności rynkowej przedsiębiorców i producentów, umożliwiają rozpoznawalność marek lub też nadają im prestiż.
Książka zawiera bogato ilustrowane opisy najciekawszych spraw sądowych, sporów oraz zjawisk społecznych związanych z ochroną dóbr niematerialnych w obszarze kultury popularnej. Z lektury czytelnik dowie się m.in. dlaczego Myszka Miki może być chroniona wiecznie.
Publikacja pokazuje też kwestie wykorzystywania ikon popkultury poza pierwotnym obszarem ich istnienia, gdzie stają się pożądanym atrybutem działalności rynkowej przedsiębiorców i producentów, umożliwiają rozpoznawalność marek lub też nadają im prestiż.
Autor | Katarzyna Grzybczyk |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | broszurowa |
Format | 16,5x24 cm |
Wydawnictwo | Wolters Kluwer |
Stron | 272 |
- Producenci