• E-usługi a RODO

88.30
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 8.99
Paczkomaty InPost 11.67
Poczta Polska 12.5
Kurier 16.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788382461374

Zamówienie telefoniczne: 660418688

Zostaw telefon

Korzystanie z portali społecznościowych, telewizji na żądanie, poczty elektronicznej, wyszukiwarki internetowej, zakupów on-line czy usług e-administracji to codzienność społeczeństwa informacyjnego.

W prezentowanej publikacji znajdziemy odpowiedź na pytanie, jakie są zagrożenia związane z ochroną danych osobowych usługobiorców tych e-usług i jak należy im zapobiegać.

 Książka szczegółowo omawia m.in.:
o możliwe ryzyka i zasady ochrony przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem e-usług;
o nowe zagrożenia, jak danetyzacja czy profilowanie;
o pozycję i obowiązki administratora i współadministratora danych, również w ujęciu orzecznictwa europejskiego;
o uprawnienia usługobiorców, takie jak np.: prawo dostępu do danych, prawo do bycia zapomnianym oraz prawo sprzeciwu.

Publikacja prezentuje również obowiązki usługodawców, tj. ochronę danych w fazie projektowania czy domyślną ochronę danych oraz omawia możliwe sankcje za naruszenia, w tym kary nakładane przez krajowe organy nadzoru.

 Książka zainteresuje podmioty prowadzące działalność gospodarczą w zakresie e-commerce, adwokatów i radców prawnych specjalizujących się w prawie ochrony danych osobowych oraz reprezentujących klientów w postępowania przed UODO i sądami administracyjnymi a także sędziów sądów administracyjnych stosujących przepisy RODO w prowadzonych postępowaniach.

Autor Małgorzata Ciechomska
Rok wydania 2021
Oprawa broszurowa
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 376
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci